Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
1.Nick : Taladala
2.Login : taladala
3.Wiek : 12
4.Dlaczego Ty?(Minimum 3 zd. ) : Jestem świetnym strzelcem, snajperem, umiem działać w grupie. Może jestem dość młody, ale grać umiem jak mało kto. W MTA gram od 2 lat, mam jako takie doświadczenie, ale grałem też na innych serwerach z gangami/armiami/oddziałami itp. Tam akcje szły gładko jak po maśle. Nie musieliśmy nawet nic do siebie pisać, bo wiedzieliśmy, co kto zrobi.
5.Dlaczego CJ Family?(Minimum 4 zd.): Jestem nowy na serwerze. Szukam gangu, który zapewni mi miłą atmosferę, wspólne napady i częste akcje, bo nie chce się nudzić. CJ Family urzekło mnie tym, że każdy robi sobie skin CJ'a . Sądzę, że zapewnicie mi tę miłą atmosferę chociaż, bo to jest dla mnie najważniejsze. Mam nadzieje, że jesteście zgraną grupą, a ja do tej grupy będę mógł dołączyć. To wszystko.
6.Czy zapoznałeś się już z Regulaminem?: Tak
7.Czy spełniasz wymagania Regulaminu?: Tak
8.Staż na Serverze (Minimum 20h ) : Niestety, jest tylko 1 h (Narazie), ale szybko ogarniam
9,Kontakt : Skype: jakub.tara112 (Niestety nie mam mikrofonu), email ziomek112@op.pl
Jestem na NIE
Uwaga jest sniper! Nic takiego dac mu wpierdol tylko i bedzie miał zasrane majtki kutasem moim bo jestem murzynem a murzyni wygrywaja
Jestem na TAK, Terror nie wtrącaj się do Podań CJF
Są takie wieczory, że czujesz jak gdyby słuchawki były przyklejone do Twoich uszu, a na playliście znajdowały się tylko piosenki, które niosą ze sobą miliony wspomnień i morze łez. Wtedy przed oczami widzisz obrazy, z przeszłości. Osoby za którymi w pewnym stopniu tęsknisz ,sytuacje i uczucia, których teraz Ci brakuje.
Jestem na TAK
Witamy w CJF //Zamykam